Vi är ett kreditvärdigt företag enligt Bisnodes värderingssystem som baserar sig på en mängd olika beslutsregler. Denna uppgift är alltid aktuell, informationen uppdateras dagligen via Bisnodes databas. Vi är ett kreditvärdigt företag enligt Bisnodes värderingssystem som baserar sig på en mängd olika beslutsregler. Denna uppgift är alltid aktuell, informationen uppdateras dagligen via Bisnodes databas.
SEO-analys!
Vi gör en bedömning av dina chanser att nå toppen på olika sökord och tar sedan fram en handlingsplan. Du kan därefter välja att implementera strategin på egen hand, eller ta hjälp av oss.
Från 2 700 kr + moms


Aktuella utbildningar
Nu kan du boka in dig på höstens utbildningar.

ARTICLE
330
c65eea61e3eec4bd6726eddf42c299ba
Tillbaka

Jenny Säfström på Leva Hälsostudio

Den 18 januari gick startskottet för Jenny Säfström. Då invigdes nämligen hennes nya Leva Hälsostudio i stora lokaler i Bålsta. Bakom hemsidan står Smode, som även har skapat loggan, utvecklat den grafiska profilen och stått för fotograferingen. Vi har fått en intervju med en sprudlande glad hälsovägledare, PT, kostrådgivare, coach och yogalärare.

Hej Jenny! Berätta, vad är Leva Hälsostudio för något?

- Det är en alldeles nystartad studio för viktminskning, träning, kost, beteendeförändring, yoga och coachning. Vi vänder oss bland annat till mammor och andra som vill nå resultat i sin träning, gå ner i vikt och må bra.

Du driver också Magasinet i Enköping. Hade det inte varit enklare att anlita samma webbyrå som byggt Magasinet-hemsidan?

- Jag håller mina företag separat, det är olika inriktningar, olika kommuner. Därför valde jag Smode, för att vara helt säker på att få en hemsida som speglar just Leva Hälsostudio. Hälsostudio är ett ganska nytt koncept i Sverige.

Jag har förstått att du själv varit rätt involverad i hur hemsidan skulle se ut, du kom med förslag till den grafiska profilen?

- Ja, det är ju mycket jag som är produkten jag säljer och det vill jag ska speglas på hemsidan. Jag kände att det ska vara grönt, fräscht, signalera hälsa. Jag ville också ha kontrastfärgerna rosa och guld för att signalera mjukhet och exklusivitet. Men det enda jag gav var färger, känsla och målgrupp. Sen hur allt ser ut är helt och hållet Smode.

Smode utvecklade loggan också. Hur tycker du att den blev?

- Nöjd! Jag tycker Smode var väldigt bra på att lyssna och komma med bra förslag. De vet vad de gör, de har jobbat med det länge.

Ni hade photo shooting i Smodes fotostudio också. Vad fotade ni då?

- Det var bilder till hemsidan, foton av mig och yoga-redskap, bland annat. Vi fotade i fotostudion, eftersom lokalerna ännu inte var klara vid det tillfället.

Bokar man tid via hemsidan?

- Det kan man göra, eller via appen. Men tanken med hemsidan är i första hand att man ska fönstershoppa. Du ska få en inblick i företaget och se vilka träningsformer du kan välja.

Kommer du att uppdatera hemsidan själv?

- Ja, det var ett krav jag hade, att kunna uppdatera mindre saker själv.

Finns du på sociala medier också, eller är hemsidan din enda kanal?

- Nej, Leva Hälsostudio finns både på Facebook och Instagram också.

För att kommunicera med kunderna?

- Nja, jo, så klart. Och via hemsidan. Men det är framför allt viktigt att medlemmarna kommunicerar med mig och varandra på plats, i verkligheten. Det personliga mötet är viktigt för att vi ska må bra.

Så hur skulle du sammanfatta din upplevelse av Smode som webbyrå? Och skulle du rekommendera Smode vidare?

- Jag upplever att det finns en väldigt stor kreativitet inom Smode. Och jag är väldigt nöjd med kommunikationen. Om jag tänker på något så får de fram det jag tänker på, och får det att funka. Det är skönt. Sen gillar jag också att de kan helheten: bilder, kodning, texter, allt. Så jag skulle absolut rekommendera dem till andra.

 


 

Matilda Enqvist

0171 - 510 50

Support

0171 - 510 50


Kunduppgifter
Jag godkänner att denna information får hanteras av Smode Webbyrå enligt deras integritetspolicy
 
Skicka
51